ویژگی های اپلیکیشن مبین نت
اپلیکیشن مبین نت دسترسی شما را به حساب کابری آسان تر کرده است. اگر از مشترکین اینترنت LTE مبین نت باشید با نصب اپلیکیشن و سپس ورود به حساب کاربری خود، می توانید به قابلیت های زیر دسترسی داشته باشید:
- مشاهده میزان ترافیک مصرفی و مدت زمان باقیمانده از طرح
- تغییر، تمدید یا رزرو طرح
- خرید حجم اضافه، گیگپک و آیپی ثابت
- جزئیات کارکرد اینترنت و پرداختها به تفکیک تاریخ
- فعالسازی هدایا
- اطلاعرسانی هدایا، جشنوارهها و اخبار مبیننت
- ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)
- مدیریت چند حساب کاربری مبیننت در یک پنل

چرا باید اپلیکیشن مبین نت روی موبایل نصب کنیم ؟
خرید بسته مبین نت از طریق اپلیکیشن مبین نت به سادگی امکان پذیر است. کافی است ابتدا اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. بعد از ثبت نام و ورود به اپلیکیشن اقدام به خرید بسته های اینترنتی مبین نت کنید.
اپلیکیشن مبیننت همیشه و همهجا دسترسی شما را به حساب کاربری مشترکین اینترنت LTE سیم کارتی را آسانتر میکند. با نصب اپلیکیشن مبین نت میتوانید از قابلیتهای زیر استفاده کنید:
- مشاهده میزان ترافیک مصرفی و مدت زمان باقیمانده از طرح
- تغییر، تمدید یا رزرو طرح
- خرید حجم اضافه ، گیگپک و آی پی ثابت
- جزئیات کارکرد اینترنت و پرداختها به تفکیک تاریخ
- فعالسازی هدایا
- اطلاعرسانی هدایا، جشنوارهها و اخبار مبیننت
- ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)
- مدیریت چند حساب کاربری مبیننت در یک پنل
در نظر داشته باشید، حتما نسخه قبلی را از تلفن همراه خود حذف کرده و سپس اقدام به نصب نسخه جدید فرمایید.
برای نصب اپلیکیشن اندورید و تحت وب مبین نت به صورت مستقیم از طریق لینک زیر اقدام کنید.
مراحل ثبت نام و فعالسازی اکانت مبین نت




سامانه مدیریت حساب کاربری اپلیکیشن مبین نت
1- ثبت نام اولیه
2- تکمیل ثبت نام و فعالسازی
3- ایجاد حساب کاربری
4- ورود به پروفایل
توجه داشته باشید که مراحل فوق تنها در اولین ورود تعریف خواهند شد و پس از یک بار ایجاد حساب کاربری ، شما میتوانید از طریق شماره تلفن همراه و رمز عبور اعلام شده در مراحل اول و دوم ثبت نام، واردپروفایل خود شوید. در صورت فراموشی رمز عبور به سادگی قادر خواهید بود رمز عبور اپلیکیشن مبین نت خود را بازیابی نمایید.
جهت ثبت نام اولیه روی دکمه ” ثبت نام کنید ” و در قسمت بعد شماره همراه خود را وارد نمایید و گزینه ” مرحله بعد ” را انتخاب کنید.
بعد از ورود شماره همراه خود کد ارسال شده 5 رقمی از سمت مبین نت که در قسمت پیامک های گوشی تلفن همراه خود ارسال شده است را در قسمت ” کد فعال سازی ” وارد بفرمایید.
سپس در قسمت ” نام و نام خانوادگی ” اطلاعات خود را وارد نمایید و در قسمت ” کلمه عبور” یک رمز به صورت دلخواه جهت رمز عبور اپلیکیشن مبین نت خود تعریف کنید و مجدد در قسمت ” تکرار کلمه عبور” مجدد رمز بالا را وارد بفرمایید و در انتها دکمه ” ثبت نام ” انتخاب نمائید.
بعد از انجام مراحل قبل به شکل زیر وارد صفحه جدیدی شده و در این قسمت در کادر “نام مستعار” یک نام به صورت دلخواه وارد بفرمایید.
و در نظر داشته باشید که شناسه اشتراک اینترنت سیم کارتی مبین نت شما یا همان “MSISDN”می باشد که همراه با رمز عبور یا همان”PUK1”در زمان نصب و فعالسازی اینترنت پر سرعت مبین نت شما توسط عامل نصب خدمتتان اعلام می شود را در قسمت های مد نظر وارد نمایید و در بر روی دکمه “ثبت سرویس” کلیک نمایید .
ورود به اپلیکیشن مبین نت
پس از گذراندن مراحل ثبت نام مجدد وارد اپلیکیشن مبین نت شوید و همان صفحه در قسمت شماره همراه را کامل وارد بفرمایید و در کادر زیر رمز عبور ثبت شده در مرحله ثبت نام اینترنت پر سرعت مبین نت را وارد و در قسمت ” کد تصویری ” اعداد نمایش داده را وارد و در انتها به روی دکمه ورود کلیک بفرمایید.
امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Mobinnet
اپلیکشین مبین نت در جهت سهولت کار و در دسترس بودن راحت برای مشترکین اینترنت پرسرعت مبین نت طراحی و اجرا شده است که در این اپلیشین شما تمامی موارد مورد نیاز در جهت استفاده از مودم مبین نت را به راحتی در اختیار دارید. شما به راحتی دسترسی کامل به بخش های زیر دارید :
- خدمات ارایه شده
- پروفایل
- گزارشات
- بانک مجازی
- ابزار ها
- اخبار و پیام ها
- دعوت از دوستان
- پشتیبانی
- راهنما
را در اختیار تمامی مشترکین قرار داده است که در ادامه به تمامی این موارد می پردازیم.




بخش خدمات ( خرید حجم اضافه ، خرید IP ، خرید گیگ پک )
در قسمت “خدمات ” بخش تغییر و تمدید طرح تمامی بسته های تمدید شارژ را در یک قاب بررسی می نمایید و در همین قسمت و با فشار دادن کلید ” خرید ” وارد درگاه بانک شده و سرویس خود را شارژ می کنید .
در قسمت ” خرید حجم اضافه ” در صورتیکه شما دارای زمان باقیمانده باشید میتوانید با خرید حجم های مشخص اینترنت خود را تمدید بفرمایید .
در قسمت “خرید / تمدید IP” درصورتیکه اینترنت شما دارای آی پی استاتیک باشد میتوانید تمدید و یادرخواست خرید جدید IP استاتیک را ثبت و در همان قسمت شماره آی پی را مشاهده بفرمایید.
و در انتها در قسمت ” خرید گیگ پک ” در صورتیکه شما درخواست بررسی و خرید بسته های کم حجم و با زمان کم را دارید در این قسمت امکان خرید در اختیار مشترکین مبین نت را دارید
بخش پروفایل ( ویرایش اطلاعات، آپلود مدارک )
در قسمت “پروفایل” شما میتوانید اطلاعات کاربری خود را بررسی و در صورت ناقص بودن امکان بارگزاری مجدد مدارک را برای مشترکین مبین نت فراهم می کند .
بخش گزارشات اپلیکیشن مبین نت
در قسمت گزارشات بخش ” گزارش پرداخت ها ” میتوانید تمامی پرداخت هایی که بابت خرید شارژ و یا خرید و تمدید آی پی استاتیک سرویس اینترنتی خود داشته اید را مشاهده کنید .
در بخش ” جزییات کارکرد اینترنت ” شما دسترسی بررسی میزان مصرف حجم اینترنت خود را به صورت تفکیک روزانه و ماهانه مشاهده بفرمایید.
در بخش “دریافت فاکتور ها” شما به راحتی میتوانید پس شارژ مودم مبین نت خود با گذشت 48 الی 72 ساعت فاکتور شارژ اینترنت مبین نت را به صورت فایل PDF دریافت بفرمایید .




بخش بانک مجازی ( طرح های رزرو ، بانک هدایا ، کد تخفیف )
درقسمت بانک مجازی بخش ” بانک طرح های رزرو ” شما می توانید تمامی بسته هایی که به صورت رزرو در پنل خود داشته اید را مشاهده و در صورت نیاز روی دکمه ” فعالسازی” کلیک بفرمایید .
در بخش ” بانک هدایا ” شما میتوانید تمامی هدایایی که به صورت مداوم از سمت شرکت مبین نت ویژه مشترکین مودم های سیم کارتی مبین نت هستند را مشاهده و در صورت نیاز برای فعال شدن بسته هدیه روی دکمه ” فعالسازی ” کلیک بفرمایید .
در بخش ” فعالسازی کد تخفیف ” در صورت داشتند کدهای تخفیفی اینترنت میتوانید با مراجعه به این بخش ادامه مراحل را انجام دهید .
ابزارها و تست سرعت مبین نت از طریق اپلیکیشن
در قسمت ابزار ها بخش تست سرعت شما به راحتی میتوانید با وصل شدن به مودم مبین نت خود به این قسمت مراجعه و تست سرعت مودم سیم کارتی مبین نت خود را بررسی بفرمایید . در قسمت اخبار و پیام ها شما میتوانید تمامی اطلاعات و اعلاناتی در خصوص جشنواره ها و هدایای مبین نت می باشد را مشاهده بفرمایید.
دعوت از دوستان
در قسمت “دعوت از دوستان ” در بخش معرفی فرد جدید شما می توانید با معرفی دوستان خود جهت پیوستن به خانواده مبین نت از هدایای این مورد برخوردار شوید.
در بخش گزارش معرفی شدگان میتوانید لیست تمامی افرادی که به واسطه شما به اینترنت مبین نت متصل شده اند را مشاهده کنید.
پشتیبانی و تیکت مبین نت
در قسمت ” پشتیبانی ” بخش ” ثبت تیکت ” شما میتوانید هر گونه مشکل اعم از اعلام خرابی مودم، اعلام مفقودی مودم ، عدم متصل شدن مودم، درخواست فاکتور رسمی مودم مبین نت خود و غیره را در این بخش ثبت و منتظر تماس از سوی شرکت مبین نت باشید.
در بخش ” تیکت های من ” تمامی تیکت های ثبت شده شما به همراه اعلام نتیجه را میتوانید مشاهده نمایید.
راهنمای ثبت و مشاهده تیکت مبین نت
اگر به خدمات پشتیبانی نیاز دارید، فرآیند ثبت و مشاهده تیکت در حساب کاربری مبیننت بهسادگی انجام میشود. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
- به آدرس My.mobinnet.net مراجعه کنید.
- با وارد کردن «نام کاربری» و «رمز عبور»، به حساب کاربری خود وارد شوید.
- از منوی سمت راست، گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.
- با کلیک روی «ثبت تیکت»، صفحهای با عنوان VOC (صدای مشتری) برای شما نمایش داده میشود.
- اطلاعات درخواستی را با دقت تکمیل کرده و روی گزینه «ثبت تیکت» کلیک کنید.
- پس از چند لحظه، پیامی با عنوان «تیکت شما با شماره پیگیری با موفقیت ثبت شد» دریافت خواهید کرد.
- توجه داشته باشید که اطلاعات درخواستی باید دقیقاً مطابق با مشخصات ثبتشده هنگام خرید محصول تکمیل شود.
پیگیری وضعیت تیکت پشتیبانی
برای مشاهده وضعیت تیکت خود:
- به بخش «پشتیبانی» رفته و گزینه «تیکتهای من» را انتخاب کنید.
- وضعیت تیکت به شکل زیر نمایش داده میشود:
- «باز»: تیکت شما در حال بررسی توسط تیم پشتیبانی است.
- «بستهشده»: مشکل شما بررسی و نهایی شده است.
با استفاده از این راهنما، بهراحتی میتوانید از خدمات پشتیبانی و ثبت تیکت مبیننت بهرهمند شوید و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی 1575 مطرح کنید.