شرکــت عـــرفان نت

سرویس های اینترنتی پرسرعت

با توجه به زندگی امروزه همه ما ، داشتن یک اینترنت پرسرعت جز مسائل مهم به حساب می آید. عرفان نت به عنوان نماینده رسمی پیشگامان و عاملیت فروش مبین نت یکی از معدود شرکت هایی هست که هر سه مدل اینترنت پر سرعت و پهن باند را در استان فارس – شیراز ارائه میکند جهت ثبت درخواست خود و توضیحات تکمیلی لطفا روی گزینه مورد نظر کلیک فرمایید.

عرفان نت به عنوان نماینده رسمی پیشگامان در استان فارس اینترنت پر سرعت با پهنای باند بالا از جمله اینترنت وایرلس ( بی سیم اشتراکی ) ، اینترنت TD-LTE ، اینترنت با پهنای باند اختصاصی ، اینترنت مرکزی ویژه برج و مجتمع ها، در شیراز و شهرستان ها ارائه می کند.

واژه ADSL مخفف کلمه (Asymmetric Digital Subscriber Line  خط مشترک دیجیتال نامتقارن) می باشد که استفاده همزمان از تلفن و اینترنت را برای کاربران فراهم می سازد.

این تکنولوژی در دهه ی اخیر تمام نیازهای کاربران خانگی و تجاری را برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت با توجه به اتصال بر روی بستر خطوط تلفن فراهم نموده است و در حال حاضر پر مصرف ترین و معتبرترین روش اتصال به اینترنت می باشد.

سرویس TD-LTE، با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه‌اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

بدون محدودیت در جابه جایی و پوشش دهی در اکثر نقاط، سرعت بالا تا 40 مگابیت بر ثانیه ، و همچنین علاوه بر خرید سرویس TD-LTE مودم و سیم کارت مخصوص به آن به خریدران ارائه خواهد شد.

وایرلس یا اینترنت پرسرعت بیسیم فناوری می‌باشد که بوسیله امواج رادیویی اطلاعات منتقل‌شده و از جایی به‌جای دیگر می‌رود و نیاز شما را بیسیم و کابل از بین می‌برد.
امواج رادیویی، مادون‌قرمز و ماکروویو، به‌جای سیم و کابل، برای انتقال سیـگنال بین دو دستگاه استفاده می‌شود. از میان دستگاه‌ها بیسیم یا وایرلس می‌توان شبکه‌های کامپیوتری، تلفن‌های همراه، دستگاه‌های ماهواره‌ای و PDA ها را نام برد.

در سرویس های اینترنت اختصاصی، پهنای باند مورد تقاضای مشترک بدون محدودیت های حجمی و اعمال محدودیت بر روی پورت های اینترنتی(full protocol) ارائه می شوند و مشترک می تواند از سرویس خود در تمامی ساعات شبانه روز به میزان پهنای باند خریداری شده، بدون قطعی و اشتراک با دیگران بهره برداری نماید.
همچنین به دلیل کیفیت بالا و پایدار، امکان قراردادن انواع سرورها (سرور web ،application server یا دوربین های مدار بسته و …) بر روی این بستر به آسانی وجود دارد.

 TD-LTE اینترنت نسل ۴.۵ ثابت است و برخلاف اینترنت ADSL ، بدون نیاز به خط تلفن تنها با استفاده از مودم و سیم‌کارت، اینترنت پرسرعت ثابت را در اختیار شما قرار می‌دهد.
سرعت بالا و پایداری چشمگیر TD-LTE مبین‌نت، این فناوری را بهترین انتخاب کاربران حرفه‌ای اینترنت در ایران کرده است.

به دلیل پینگ پایین یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای کاربران بازی های آنلاین می باشد.

مشاوره رایگان