شرکــت عـــرفان نت

اینترنت ثابت ADSL پیشگامان

عرفان نت نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای پروانه FCP به شماره 100-94-17 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمینه ارائه اینترنت ADSL پر سرعت در شیراز و استان فارس

عرفان  نت نماینده رسمی پیشگامان در استان فارس آماده ارائه خدمات اینترنت ADSL می باشد.

حهت ثبت درخواست خود برای اینترنت پر سرعت ADSL فرم زیر را پرکنید. همچنین می توانید در ساعات ادارای از 8 صبح تا 8 شب با شماره 07132317733 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

فرم ثبت نام اینترنت پر سرعت ADSL

لطفا با دقت فرم زیر را تکمیل و سپس گزینه ارسال را انتخاب فرمایید پس از ثبت اطلاعات کارشناسان شرکت جهت مشاوره رایگان و طی مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت

ADSL-تایپوگرافی-01-min

ADSL چیست؟

واژه ADSL مخفف کلمه Asymmetric Digital Subscriber Line (خط مشترک دیجیتال نامتقارن) می باشد که استفاده همزمان از تلفن و اینترنت را برای کاربران فراهم می سازد.

این تکنولوژی در دهه ی اخیر تمام نیازهای کاربران خانگی و تجاری را برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت با توجه به اتصال بر روی بستر خطوط تلفن فراهم نموده است و در حال حاضر پر مصرف ترین و معتبرترین روش اتصال به اینترنت می باشد.
در این روش با نصب تجهیزات پیشرفته در مرکز مخابراتی، کاربر بدون نیاز به پرداخت هزینه ی تلفن می تواند در تمام ساعات شبانه روز از اینترنت پر سرعت استفاده نماید
.

شما میتوانید روش های افزایش سرعت اینترنت را مطالعه کنید تا بتوانید سرعت اینترنت فعلی خود را افزایش دهید.

اینترنت ADSL چگونه کار میکند؟

در فناوری اینترنت پر سرعت ADSL از پهنای باند فرکانسی در سیم های مسی، که در حالت عادی بدون استفاده است، برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود. با توجه به این نکته نباید مکالمات صوتی و ارسال و دریافت اطلاعات، تداخلی با هم داشته باشند که در واقع هم همین طور می باشد. استفاده از ADSL هیچ گونه هزینه ای به قبض تلفن اضافه نخواهد کرد و کاربر فقط به صورت ماهیانه مبلغ تعرفه اینترنت را پرداخت خواهد نمود.

اساس اين فناوری استفاده از فضای خالی سيم های مسی تلفن است .بدين ترتيب كه سيم مسی تلفن همانند لوله است كه هنگام استفاده از تلفن براي مكالمه های صوتی ، تنها قسمت اندكی از فضای آن به كار گرفته و مشغول می شود بدين صورت به سادگی مي توان از فضای خالی آن برای انتقال داده ها بهره گرفت .

اطلاع از قیمت ها و تعرفه ها

مشترکین عزیز برای اطلاع از جشنواره های سرویس ADSL پیشگامان با شماره 07132317733 در تماس باشید.
همچنین می توانید برای مشاهده قیمت ها و تعرفه ها به لینک زیر مراجعه کنید.

طرح دانش آموزی پیشگامان اینترنت adsl

شرکت پیشگامان با ارائه جشنواره های متنوع به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت ، بالاترین ترافیک و گذراندن هر چه راحت‌تر این روزها کمک خواهد کرد .

1500 گیگ ترافیک بین الملل، 3 ماهه با قیمت 90 هزار تومان (پروموشن ویژه)

( حداقل سرعت تضمین شده  8 مگابیت بر ثانیه )

پروموشن 1 ماهه، 30 گیگ ترافیک بین الملل با قیمت 26 هزار تومان

( حداقل سرعت تضمین شده  8 مگابیت بر ثانیه )

پروموشن 6 ماهه، 240 گیگ ترافیک بین الملل با قیمت 200 هزار تومان

( حداقل سرعت تضمین شده  8 مگابیت بر ثانیه )

پروموشن یکساله، 480 گیگ ترافیک بین الملل با قیمت 400 هزار تومان

( حداقل سرعت تضمین شده  8 مگابیت بر ثانیه )

سرعت سرویس های جشنواره تا 16 مگ باز می باشد .

مشاوره رایگان