شرکــت عـــرفان نت

اینترنت نسل چهارم TD-LTE

اینترنت ثابت مبین نت نسل ۴ و ۴/۵ (TD-LTE) بهترین اینترنت برای استفاده در سازمان‌ها، موسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی است.

اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید، یا اگر در منطقه زندگی شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، اینترنت پرسرعت 4G/4.5G ثابت (با دامنه سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه)، بهترین اینترنت برای شماست.

با وارد کردن اطلاعات و مشخصات خود در فرم زیر درخواست شما برای خرید سرویس TD-LTE مبین نت ثبت خواهد شد و کارشناسان بخش در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

فرم ثبت نام خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت TD-LTE

لطفا با دقت فرم زیر را تکمیل و سپس گزینه ارسال را انتخاب فرمایید پس از ثبت اطلاعات کارشناسان شرکت جهت مشاوره رایگان و طی مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت

عرفان نت عاملیت رسمی فروش مبین نت

عرفان نت عامل مجاز ثبت نام کشوری TD-LTE شرکت ارتباطات مبین نت ( نماینده مبین نت شیراز ) ، دارنده انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم ثابت(FWA) از سازمان تنظیم مقررات و‌ارتباطات رادیویی کشور به شماره پروانه 13-1-1 در زمینه فروش و ارائه اینترنت ثابت TD-LTE مبین نت فعالیت دارد.

نحوه درخواست اینترنت مبین نت TD-LTE

شرکت عرفان نت به عنوان عاملیت فروش مبین نت در شیراز در راستای ارائه خدمات نوین به کاربران، اقدام به ارائه سرویس اینترنت ثابت  TD-LTE مبین نت کرده است و مشترکین در نقاط تحت پوشش  قادر خواهند بود از این سرویس بهره مند گردند.

جهت ثبت درخواست اینترنت ثابت TD-LTE فرم مربوط را پر کنید کارشناسان بخش مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.
یا با شماره 07132317733 تماس گرفته تا کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

مزیت های سرویس TD-LTE

قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه‌اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
درصورت افزایش بار ترافیکی، امکان افزایش ظرفیت دارد. افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند، به‌دلیل پینگ پایین و پایداری بالای این فناوری، می توانند بدون بروز مشکل کندی سرعت بازی کنند.

ویژگی های اینترنت TD-LTE مبین نت

برتری TD-LTE نسبت به سایر سرویس ها

علاوه بر اینترنت ثابت TD-LTE ، فناوری‌های اینترنت ثابت موجود شامل Dial-Up،DSL  و WiMAX هستند. هر یک از این فناوری‌ها به دلیل مشکلاتی از جمله سرعت بسیار کم، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت، هزینه بالا به دلیل نیاز به پرداخت اشتراک اینترنت و هزینه خط تلفن مورداستفاده در سرویس Dial-Up، نیاز به ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امکان جابجایی و محدود به مکان خاص در سرویس DSL و محدودیت سرعت و فناوری قدیمی (در سرویس WiMAX) به‌طور کامل پاسخگوی نیاز کاربران و مشترکان امروزی نیستند.

مشاوره رایگان