
جهت خرید ترافیک و تمدید اشتراک اینترنت پیشگامان مراحل زیر را انجام دهید.
1) برای بررسی وضعیت مالی قبل از هر کاری باید به پنل کاربری خود وارد شوید.
این کار از دو طریق امکان پذیر می باشد :
نحوه ورود به پنل
به وبسایت رسمی پیشگامان مراجعه کنید.
روی گزینه “ورود به پنل کاربری” کلیک کنید.
نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد پنل شوید.
در صورت فراموشی رمز عبور، میتوانید از گزینه بازیابی رمز عبور استفاده کنید.
ورود به پنل کاربری :
ورود مرحله به مرحله، ابتدا وارد سایت www.Pishgaman.net شوید.
از سر برگ های بالا گزینه ” امور مشتریان ” و پس از نمایش زیر مجموعه ها گزینه دوم” ورود به پنل کاربری “را انتخاب کنید. و یا برای ورود مستقیم به کمک آدرس سایت my.pishgaman.net وارد صفحه شوید.
اگر یکی از مراحل را به درستی طی کرده باشید مطابق شکل ، وارد صفحه احراز هویت می شوید :

در صورتیکه اطلاعات حساب کاربری را خود را فراموش کردید با شماره تماس 1577 تماس بگیرید.
توجه داشته باشید که گزینه ورود مشترکین فعال باشد .
در این صفحه نام کاربری و رمز عبوری که از شرکت دریافت کرده اید ، وارد کنید و برروی گزینه ورود کلیک کنید .
علاوه بر ورود مشترکین میتوانید از طریق شارژ سریع وارد پنل کاربری شوید که در این روش داشتن نام کاربری کافی می باشد ولی در شارژ سریع عوامل محدودی را می توان بررسی کرد ( ثبت اضافه برقرارداد و بررسی گزارشات مصرفی و غیره از مواردی هستند که در شارژ سریع نمیتوان مورد بررسی قرار داد )
در نتیجه توصیه می شود از طریق ورود مشترکین وارد پنل کاربری خود شوید .پس از وارد کردن اطلاعات وارد پنل کاربری خود می شوید ، در سمت راست فهرستی وجود دارد که در ادامه موارد کاربردی را بررسی می کنیم.
تمدید سرویس
2) بعد از ورود به پنل کاربری خود، جهت تمدید سرویس، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و وارد مرحله پرداخت شده، سپس درگاه بانکی را انتخاب و به صورت آنلاین پرداخت کنید.
-در صورتی که سرویس شما به اتمام رسیده باشد :
در صفحه اول ( داشبورد ) ، آخر صفحه گزینه تمدید سرویس را کلیک کنید.

در صورتی که سرویس شما به اتمام نرسیده باشد و درحال استفاده سرویسی باشید در این حالت دو نوع خرید سرویس وجود دارد .
• خرید سرویس رزرو : اگر میخواهید سرویس دوره بعدی خود را انتخاب و خرید کنید از این گزینه میتوان استفاده کرد.
با فرا رسیدن تاریخ انقضا سرویس فعلی ، سرویس رزرو به صورت خودکار فعال می شود .
• تمدید سرویس میاندوره : اگر به هر دلیلی از سرویس خود رضایت ندارید (به طور مثال خرید اشتباه ، سرعت پایین و یا ترافیک کم خود سرویس و یا به هر دلیل دیگری ) و قصد تعویض سرویس خود را دارید ، توصیه می شود از تمدید سرویس میاندوره استفاده کنید .
در این روش ترافیک باقی مانده و زمان باقی مانده را با توجه به الگوریتم های محاسباتی ، به صورت ریالی محاسبه نموده و به عنوان بستانکار ثبت می شود تا سرویس میاندوره ( جایگزین ) خود را انتخاب کنید و مابه التفاوت بررسی می شود .
همچنین در قسمت آخرین پیش فاکتور نیز می توانید نسبت به پرداخت اقدام نمائید. با این کار شما به راحتی میتوانید نسب به خرید ترافیک اضافه و یا تمدید اشتراک اینترنت شرکت پیشگامان اقدام کنید.
خرید ترافیک
درصورتی که ترافیک شما قبل از پایان دوره سرویس ، به پایان رسیده باشد ،می توانید با انتخاب نوع محصول( نوع ترافیک : برای مثال ۱ گیگابایت) و انتخاب تعداد مورد نظر اقدام به خریداری ترافیک نمایید.
لازم به ذکر است پس از انتخاب مقدار ترافیک ( ON ) برروی گزینه سفارش ترافیک کلیک کنید،در این صورت به پایانه پرداخت الکترونیک یکی از بانک های طرف قرارداد شرکت منتقل می شود.
پرداخت الکترونیک با استفاده از پایانه بانکی، در بخش های بعدی به تفصیل آموزش داده شده است.
پنل کاربری اینترنت پیشگامان دارای موارد زیر می باشد:
- ورود به پنل کاربری
- داشبورد
- خرید سرویس
- خرید ترافیک
- اضافه برقرارداد
- خرید آی پی
- آخرین پیش فاکتور
- پرداخت پیش فاکتور از طریق پایانه بانکی (پرداخت آنلاین)
- ثبت فیش واریزی
- گزارشات
- بررسی سابقه مالی
- ترافیک مصرفی
پنل کاربری پیشگامان یک بستر جامع و کاربردی برای مدیریت سرویس اینترنت شماست. این پنل به مشترکین اینترنت پیشگامان این امکان را میدهد تا به راحتی اطلاعات سرویس خود را مشاهده، مدیریت و تغییر دهند.
امکانات پنل پیشگامان
مشاهده اطلاعات سرویس: نمایش جزئیات سرویس اینترنت از جمله سرعت، حجم باقیمانده و تاریخ سررسید
خرید و تمدید حجم اینترنت: امکان خرید بستههای افزایشی و تمدید اشتراک
پرداخت صورتحساب: مشاهده و پرداخت صورتحسابها بهصورت آنلاین
مدیریت کاربران: امکان تغییر رمز عبور و اطلاعات کاربری
ثبت درخواست پشتیبانی: ارتباط مستقیم با پشتیبانی و ثبت تیکتهای پشتیبانی
ویدیوی آموزشی
برای آشنایی بهتر با امکانات و نحوه استفاده از پنل پیشگامان، میتوانید ویدیوی آموزشی زیر را مشاهده کنید:
از طریق بخش “مدیریت کاربران” در پنل، گزینه تغییر رمز عبور را انتخاب کنید. یا گزینه بازیابی ( فراموشی ) رمز عبور را بزنید.
در بخش اطلاعات سرویس، میتوانید میزان مصرف و حجم باقیمانده را مشاهده کنید. کافی است وارد پنل کاربری خود شوید.
از طریق بخش “ثبت درخواست پشتیبانی” میتوانید تیکت ارسال کنید یا با پشتیبانی تماس 1577 بگیرید.