شرکــت عـــرفان نت

خدمات دوربین مداربسته

شرکت عرفان نت با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و به عنوان نماینده رسمی شرکت پارس ارتباط در استان فارس تمامی محصولات نظارت تصویری برند هایک ویژن و هایلوک را با گارانتی معتبر پارس ارتباط ارائه میکند.

شرکت پارس ارتباط افزار گارانتی محصولات هایک ویژن و هایلوک را در ایران بر عهده داشته و از طریق شبکه نمایندگی های رسمی در مراکز استان ها این محصولات را با گارانتی دوساله ارائه می دهد.

کارشناسان بخش نظارت تصویری آماده ارائه مشاوره فروش به همکاران و فعالان در این حوزه جهت فروش محصولات برند هایلوک و هایک ویژن می باشد.

فرم درخواست مشاوره

در صورتیکه نیاز به مشاوره خرید و نصب دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویری دارید، لطفا اطلاعات تماس خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • تخفیف همکاری، خرید سیستم های مداربسته، اطلاع از قیمت ها و ...

مشاوره توسط کارشناسان مجرب

تیم فروش بخش نظارت تصویری شرکت عرفان نت با تجربه کافی در زمینه فروش سیستم های نظارت تصویری، شما را در خرید و انتخاب بهتر راهنمایی میکنند و بهترین مدل ها را با توجه به پروژه شما ، پیشنهاد خواهند داد.

شما میتوانید در ساعات اداری با شماره تماس 07132317733 بخش نظارت تصویری تماس بگیرید.
کارشناسان فروش آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند.

عرفان نت با تیم با تجربه و تخصصی در حوزه نظارت تصویری و فروش دوربین مداربسته به عنوان نماینده رسمی شرکت پارس ارتباط در استان فارس ، آماده همکاری با فعالان در حوزه نظارت تصویری و سیستم های امنیتی می باشد. برای مشاهده محصولات و خرید آنلاین به سایت کالاریزان مراجعه فرمایید.

اقدامات لازم پیش از نصب دوربین مداربسته

پیش از نصب دوربین مدار بسته باید نسبت به تهیه لیستی از نیازها، محدودیت‌ها و مواردی همچون مشخص کردن مکان‌های معمول برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کرد.

از جمله این موارد می‌توان به نوع دوربین مداربسته مورد نیاز برای محیط مورد استفاده اشاره کرد. مواردی همچون سیمی بودن یا Wi-Fi بودن، قابلیت تشخیص حرکت برای ضبط تصویر، قابلیت انتقال تصویر و … اشاره کرد. علاوه بر دوربین مداربسته و متعلقات آن به یک دستگاه DVR/NVR جهت ضبط تصاویر نیاز خواهد بود.

در صورتیکه تجربه ای در این زمینه ندارید حتما با یک کارشناس نصب برای خرید محصولات نظارت تصویری مشورت کنید تا با حضور در محل پروژه و با توجه به شرایط محیطی و بودجه شما بتوان بهترین انتخاب را داشت.

اطلاعات تماس

استان فارس - شیراز

07132317733
info@erfannet.ir

شنبه تا چهارشنبه: 8:00 - 17:00
پنج شنبه ها : 8:00 - 14:00
به غیر از روزهای تعطیل

مشاوره رایگان