شرکــت عـــرفان نت

اینترنت وایرلس پیشگامان

اینترنت بی سیم اشتراکی با وایرلس پیشگامان با سرعت بالایی که دارد تجربه خوبی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. سرویس وایرلس پیشگامان سرعت آن تا 50 مگابیت بر ثانیه و قیمت آن نسبت به سرعتی که ارائه میکند بسیار مناسب است. برای ثبت نام آنلاین و ثبت درخواست خود جهت دریافت این اینترنت پرسرعت وایرلس پیشگامان می توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان بخش مربوطه با شما تماس بگیرند.

عرفان نت نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای پروانه FCP به شماره 100-94-17 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

فرم ثبت نام اینترنت بی سیم اشتراکی

لطفا با دقت فرم زیر را تکمیل و سپس گزینه ارسال را انتخاب فرمایید پس از ثبت اطلاعات کارشناسان شرکت جهت مشاوره رایگان و طی مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت .

تکنولوژی بی سیم اشتراکی (وایرلس)

سرویس جدید اینترنت بی سیم اشتراکی، تکنولوژی است که تمام نیازهای کاربران را برای اتصال به شبکه جهانی اینترنت فراهم نموده­ است. در این فناوری، کاربر بدون نیاز به خط تلفن می­ تواند با نصب تجهیزات رادیویی در پشت بام یا بالکن ساختمان خود، از پهنای باند فرکانسی در بستر وایرلس، برای ارسال و دریافت داده­ ها استفاده نماید، و با برقراری ارتباط با پاپ­ سایت­ های موجود شرکت عرفان نت در سطح شهر در تمام ساعات شبانه روز از اینترنت پرسرعت استفاده نماید.

شرایط استفاده از اینترنت وایرلس

ثبت نام اینترنت وایرلس

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز هر روزه به اینترنت امروزه همه به دنبال اینترنتی با سرعت بالا و پایدار هستند که اینترنت وایرلس پیشگامان می تواند گزینه خوبی برای انتخاب یک سرویس اینترنتی حرفه ای و پرسرعت باشد.

شما می توانید با ثبت نام از طریق فرم موجود در ابتدای صفحه درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان بخش مربوطه با شما تماس بگیرند یا اینکه برای مشاوره و راهنمایی درخصوص نحوه ثبت نام و اطلاع از قیمت ها با شماره 07132918 تماس بگیرید.

مراحل راه اندازی

  1. تماس با شماره 07132918 یا ثبت درخواست از طریق پر کردن فرم
  2.  انتخاب سرویس و پرداخت هزینه
  3. امکان سنجی نهایی
  4. نصب و راه اندازی توسط کارشناسان
  5. فعال شدن سرویس وایرلس
اینترنت وایرلس نماینده پیشگامان فارس
مشاوره رایگان