شرکــت عـــرفان نت

اینترنت پرسرعت ADSL پیشگامان

همانطور که می دانید برای استفاده از اینترنت ADSL نیاز به یک خط تلفن ثابت دارید و اگر به دنبال یک سرویس اینترنتی با هزینه کم و سرعت مناسب می گردید اینترنت ADSL پیشگامان گزینه مناسبی است. در این صفحه فرم مربوط به ثبت نام اینترنت ADSL  پیشگامان وجود دارد و با پر کردن فرم همکاران مربوطه با شما در تماس خواهند بود.
سرویس ADSL به دلیل هزینه مقرون به صرفه آن همچنان کاربران مخصوص به خود را دارد. بسته به خط تلفن خود با سرویس اینترنتی ADSL پیشگامان تا سرعت 8 مگابیت بر ثانیه می توانید تجربه کنید.

ثبت درخواست اینترنت ADSL

جهت ثبت درخواست برای سرویس ADSL پیشگامان اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید. در کمترین زمان ممکن کارشناسان مربوطه با شما تماس خواهند گرفت و شما را راهنمایی خواهند کرد.
همچنین می توانید با شماره 07132918 در تماس باشید.

عرفان نت نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای پروانه FCP به شماره 100-94-17 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمینه ارائه اینترنت پرسرعت ADSL در شیراز و استان فارس

فرم ثبت نام اینترنت پر سرعت ADSL

لطفا با دقت فرم زیر را تکمیل و سپس گزینه ارسال را انتخاب فرمایید پس از ثبت اطلاعات کارشناسان شرکت جهت مشاوره رایگان و طی مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت

سرویس ADSL چگونه کار میکند؟

در این روش با نصب تجهیزات پیشرفته در مرکز مخابراتی، کاربر بدون نیاز به پرداخت هزینه ی تلفن می تواند در تمام ساعات شبانه روز از اینترنت پر سرعت استفاده نماید. در فناوری ADSL از پهنای باند فرکانسی در سیم های مسی، که در حالت عادی بدون استفاده است، برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود. با توجه به این نکته نباید مکالمات صوتی و ارسال و دریافت اطلاعات، تداخلی با هم داشته باشند که در واقع هم همین طور می باشد. استفاده از ADSL هیچ گونه هزینه ای به قبض تلفن اضافه نخواهد کرد و کاربر فقط به صورت ماهیانه مبلغ تعرفه اینترنت را پرداخت خواهد نمود.

آیا با اینترنت ADSL خط تلفن مشغول خواهد شد؟

اساس اين فناوری استفاده از فضای خالی سيم های مسی تلفن است .بدين ترتيب كه سيم مسی تلفن همانند لوله است كه هنگام استفاده از تلفن براي مكالمه های صوتی ، تنها قسمت اندكی از فضای آن به كار گرفته و مشغول می شود بدين صورت به سادگی مي توان از فضای خالی آن برای انتقال داده ها بهره گرفت .

اینترنت adsl نماینده پیشگامان فارس
مشاوره رایگان