آموزش

کیت دزدگیر هایک ویژن و 5 ویژگی منحصر به فرد

بهترین دزدگیر اعلام سرقت در بازار هایک ویژن با گارانتی ارزان

هایک ویژن برندی معتبر در سطح جهانی است که در زمینه دوربین مداربسته نامی معتبر و شناخته شده می باشد. این برند در سبد محصولات خود برای امنیت اماکن، علاوه بر دوربین های مداربسته متنوعی که پیش از این وارد بازار کرده بود، کیت دزدگیر را نیز به محصولات خود افزوده است. کیت دزدگیر هایک ویژن از چند گجت تشکیل شده است: کنترل پنل، دتکتور چشمی وایرلس، مگنت وایرلس، کی پد، رله ماژول. در ادامه به توضیح کارکرد گجت های این کیت دزدگیر می پردازیم.

آیا می توان سیمکارت روی کنترل پنل قرار داد؟

در کیت دزدگیر، کنترل پنل هم از طریق وای فای و هم از طریق کابل شبکه به اینترنت متصل می شود. با استفاده از نرم افزار هایک کانکت می توان کلیه این گجت ها را بر روی تلفن هوشمند کنترل کرد. علاوه بر وای فای و کابل می توان روی کنترل پنل سیم کارت نیز نصب کرد. سیم کارت 2G  بر روی کنترل پنل این دستگاه در محیط هایی که دزدگیر در محل هایی با اینترنت ضعیف یا فاقد دسترسی به اینترنت نصب می شود می تواند کاربر را از آلارم ها از طریق پیامک مطلع کند.

کیت دزدگیر هایک ویژن از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

این کنترل پنل تنها سنسورهای برند هایک ویژن را پشتیبانی می کند. باتری کنترل پنل 3 ولتی است و بین 3 تا 5 سال عمر دارد. که میزان آن را می توان روی نرم افزار هایک کانکت مشاهده کرد.
اولین سنسور این کیت، دتکتور چشمی است که در ارتفاع 170 تا 240 سانتی متری نصب می شود. برای اینکه کارکرد این دتکتور مختل نشود زاویه نصب باید تا 90 درجه باشد تا دتکتور قادر به تشخیص حرکات باشد. برد یک سنسور چشمی در یک فضای باز بدون مانع 18 متر است. باتری این سنسور 3 ولت است. عمر این باتری حدود دو سال است. میزان باتری این سنسور و سایر سنسورها را می توان روی نرم افزار هایک کانکت مشاهده کرد.
مزیت دیگر این سنسور این است که حرکات مربوط به وزن بالای 15 کیلوگرم را تشخیص داده و در صورت حرکت جانداران کمتر از 15 کیلوگرم آلارم به صدا در نخواهد آمد.
می توان سنسور را به حالت روشن، نیمه روشن و خاموش تنظیم کرد. در حالت روشن که حالت خارج از خانه است، سنسور هر گونه حرکت مربوط به اجسام بالای 15 کیلوگرم را انتقال داده و آلارم به صدا در خواهد آمد. تا زمانی که کاربر به آلارم واکنش نشان دهد و بر روی تلفن هوشمند خود آن را به حالت خاموش در نیاورد آلارم تکرار خواهد شد. این قابلیت به حفظ امنیت محیط بسیار کمک می کند.
در هنگام نصب باید دقت کرد که اهرم مشکی رنگ کاملا فشرده شود تا سنسور قابل استفاده باشد.


کیت دزدگیر و اعلام سرقت هایک ویژن شامل چه مواردی است؟

در یک کیت به یک کنترل پنل تا 64 سنسور چشمی می توان متصل کرد. این قابلیت بسیار برای مجتمع های مسکونی مناسب است.
قطعه مهم بعدی که می توان به این کیت اضافه کرد رله ماجول است. رله ماجول برای اتصال سنسورهای دیگر به این مجموعه استفاده می شود. می توان هر سنسور دیگری را از طریق کابل به رله ماجول متصل کرد تا مجموعه کامل تر شود. به عنوان مثال سنسور تشخیص آب، سنسور دما، سنسور دود و غیره. این سنسورها که لزوماً وایرلس نیستند از طریق سیم به رله ماژول متصل می شوند و رله ماژول به کنترل پنل وصل می شود.
مزیت رله ماجول این است که می توان سنسورهای دیگری که در کیت وجود ندارند، یا سنسورهایی که وایرلس نیستند را هم به دزدگیر اضافه کرد.

آیا سنسورها را می توان از طریق اپلیکیشن کنترل کرد؟

درباره رله ماژول یک نکته مهم وجود دارد. سنسورهایی که از طریق سیم و رله ماژول به دزدگیر متصل شده اند را نمی توان روی تلفن هوشمند و از طریق نرم افزار هایک کانکت کنترل کرد.
گجت دیگر در این کیت مگنت است. مگنت شامل دو قطعه است که یکی روی در و دیگری روی چارچوب نصب می شود. فاصله دو قطعه باید کمتر از 3 سانت باشد. با نصب این مگنت و فعال کردن آن در هنگام خروج از محل، اگر در باز شود، آلام به صدا در می آید. عمر باتری این سنسور نیز حدودا 2 سال است که می توان از طریق نرم افزار هایک کانکت آن را رصد کرد.
گجت دیگر در این کیت، کی پد است که مانند ریموت کنترل به کاربر این امکان را می دهد که کنترل پنل را از فاصله فعال و غیر فعال بکند.

چرا از کیت دزدگیر هایک ویژن استفاده کنیم؟

کیت دزدگیر هایک ویژن در کنار دوربین های مداربسته هایک ویژن اعم از دوربین های تحت شبکه (IP) و دوربین های توربو HD  می تواند تکمیل کننده مناسبی برای پکیج امنیتی اماکن باشد.
برای مشاهده انواع دوربین های دام و دوربین های بالت هایک ویژن به لینک های موجود مراجعه کنید.

برای خرید این پکیج دزدگیر می توانید با ما در تماس باشید، یا فرم موجود در پاورقی را پرکنید و اطلاعات تماس خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.