شرکــت عـــرفان نت

عاملیت فروش و ثبت نام کشوری اینترنت TD-LTE مبین نت

نماینده فروش مبین نت شیراز شرکت عرفان نت است. عرفان نت بیش از 8 سال است که عاملیت فروش استان فارس را بر عهده دارد. مبین نت جز اولین شرکت هایی بود که سیستم مودم های سیمکارتی را در کشور ارائه داد. یکی از سرویس های اینترنتی که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. افرادی که به دنبال سرویس های اینترنتی با سرعت خوب هستند که نصب آنها سریع باشد همیشه جز خریداران مودم سرویس های LTE بوده اند.

مبین نت بهترین ارائه دهنده اینترنت TD-LTE در ایران در تمامی شهرها دارای نماینده فعال می باشد و شرکت عرفان نت عاملیت مجاز رسمی ثبت نام مبین نت و عاملیت فروش اینترنت TD-LTE در شیراز و استان فارس می باشد.

اینترنت بی‌سیم TD-LTE آخرین تکنولوژی ارائه اینترنت پرسرعت در کشور مبتنی‌ بر نسل ۴.۵ ثابت است که سرعت تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه دارد، مناسب‌ترین اینترنت برای بازی آنلاین، دانلود زیاد ، تماشای آنلاین ویدیو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر استفاده‌های حرفه‌ای از اینترنت است. اینترنت های مبین نت Dual band هستند که اگر گوشی شما اینترنت 5G را پشتیبانی کند،سرعت بهتری دریافت خواهید کرد.

مبین نت بهترین سرویس اینترنت برای گیمینگ ( بازی آنلاین )

کسانی که اهل بازی های آنلاین هستند و سرعت اینترنت برای آنها جز فاکتورهای اصلی است انتخاب شان اینترنت سیم کارتی مبین نت است. از این جهت که مبین نت سرویس های خود را با پینگ پایین ارائه میدهد. گیمرها دنبال اینترنت هایی هستند که سرعت خوبی داشته باشد و قطعی آن کم باشد. سرعت آپلود و دانلود و پینگ سه تا از فاکتورهای اصلی روی کیفیت اینترنت است. گیمرها نیاز دارند که سرعت دانلود و آپلود بالایی داشته باشند تا در لحظه اطلاعات از سرور به کنسول بازی ارسال و منتقل شود. زیرا در هنگام بازی دائما در حال ارسال و انتقال اطلاعات هستید.

پینگ به معنای زمان رفت و برگشت اطلاعات به سرور است. هر چه سرور دورتر باشد سرعت انتقال اطلاعات با تاخیر نمایش داده می شود. برای همین هر چه عدد پینگ پایین باشد بهتر است. بهترین عدد برای پینگ زیر 100 میلی ثانیه است. که برای تست سرعت و بررسی عدد پینگ اینترنت تان می توانید از سایت Speed test بررسی کنید.

اینترنت مبین نت شیراز استان فارس مودم و سیم کارت td-lte
اینترنت مبین نت برای آپلود و دانلود فایل های حجیم
مبین نت مناسب استفاده از شبکه های اجتماعی

اینترنت مبین نت مناسب شهرستان ها و مراکز استان

اینترنت مبین نت یکی از سرویس هایی است که در کلیه مناطق مراکز استان ها پوشش دهی عالی دارد و از جهتی برای شهرستان ها نیز بسیار مناسب است. بسیاری از شهرستان ها به دنبال استفاده از سرویس های پر سرعت هستند و به غیر از سرویس ADSL از سرویس های دیگر نیز استفاده کنند. مبین نت سعی کرده است با اتصال به دکل های اینترنتی خود بستری را فراهم کند تا در کلیه شهرها اینترنت پرسرعت برای کاربران قابل ارائه باشد. 

ارائه مودم و سیم کارت به همراه بسته اینترنتی

طرح های اولیه مبین نت به گونه ای طراحی شده است که شما با خرید هر کدام از طرح ها یک مودم به همراه سیم کارت مخصوص مبین نت و بسته اینترنتی ( سرویس اینترنت ) به شما ارائه خواهد شد. این کار باعث می شود دیگر نیازی به خرید مودم به صورت جداگانه نخواهید بود. همچنین پس از فعال سازی مودم، سرویس اینترنتی پیشنهادی نیز برای شما فعال خواهد شد. و در نهایت کافی است مودم را به برق متصل کنید و به وای فای آن متصل شوید.

خرید و ثبت نام اینترنت TD-LTE

مراحل ثبت سفارش مودم های مبین نت برای شما فراهم شده است. شما می توانید از طریق لینک زیر فرم مورد نظر را پر کنید و اطلاعات خود را وارد کنید. 

بعد از ارسال اطلاعات، کارشناسان مبین‌نت با شما تماس خواهند گرفت. کارشناس در محل حضور پیدا می کند و سیگنال دهی مودم و اینترنت را در محل نصب بررسی خواهند کرد و در صورت تائید شما مودم را تحویل خواهند داد.

مناطق تحت پوشش مبین نت

از روی نقشه میتوانید بعد از جستجوی شهر خود نتایج را ببینید که نواحی تحت پوشش کاملا مشخص هستند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص مناطق تحت پوشش با تیم عرفان نت در تماس باشید. مناطق تحت پوشش را روی سایت و نقشه می توانید بررسی کنید. لوکیشن خود را روی نقشه طبق شهر و محل نصب خود بررسی کنید. مناطق سبز رنگ به معنای این است که آن منطقه تحت پوشش است.

اینترنت مبین نت مناسب تماشای آنلاین فیلم
اینترنت مبین نت مناسب آموزش آنلاین
اینترنت مبین نت مناسب بازی آنلاین
مشاوره رایگان