شرکــت عـــرفان نت

پخش و فروش محصولات نظارت تصویری هایک ویژن و هایلوک توسط عرفان نت

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک

عرفان نت با عقد قرارداد با شرکت پارس ارتباط افزار شروع توزیع و فروش (محصولات نظارت تصویری) دوربین مداربسته برند هایک ویژن و هایلوک را در استان فارس آغاز کرده است کلیه محصولات این دو برند با گارانتی 24 ماهه پارس ارتباط عرضه می شود.

در صورتیکه شما عزیزان از همکاران و فعالان حوزه سیستم های نظارت تصویری هستید ، عرفان نت جهت تامین کالا، در خدمت شما می باشد. اگر تمایل به دریافت نمایندگی فروش در شهر خود هستید لطفا فرم زیر را پر کنید و یا با شماره 07132317733 تماس بگیرید تا توضیحات لازم در مورد شرایط اخذ نمایندگی را کسب کنید.

فرم درخواست مشاوره

در صورتیکه نیاز به مشاوره خرید و نصب دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویری دارید، لطفا اطلاعات تماس خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • تخفیف همکاری، خرید سیستم های مداربسته، اطلاع از قیمت ها و …

برند هایک ویژن ( برترین برند سیستم های نظارت تصویری )

هایک ویژن در چین قرار دارد. با تکیه بر تیم تحقیق و توسعه قدرتمند خود ، توانسته سهم عظیمی از فروش دوربین های مداربسته را به خود اختصاص دهد. همچنین این برند در چند سال متوالی به عنوان برترین برند در دنیا شناخته شده است. اگر نگاهی به محصولات هایک ویژن داشته باشیم ، متوجه خواهیم شد که محصولات Hikvision بسیار متنوع هستند که برگرفته از خلاقیت تیم هایک ویژن می باشد. کیفیت دوربین ها و دستگاه های هایک ویژن آنقدر بالاست ، که قیمت آن هر چقدر هم بالا باشد ، کارفرما ترجیح می دهد از آن در پروژه های خود استفاده کند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن بنر-معرفی-هایک-ویژن-1024x307.jpg است

برند هایلوک ( قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی )

هایلوک برند اقتصادی هایک ویژن است و از محبوبیت خاصی در بین نصابان دوربین مداربسته برخورددار است. این برند از لحاظ کیفیتی بسیار عالی است و در کنار کیفیت خوب ، قیمت مناسبی نیز دارد.
دوربین های تحت شبکه هایلوک از نظر کیفیت تصویر بسیار عالی می باشند. در پروژه های متوسط توصیه می شود از دوربین های تحت شبکه استفاده شود. هر چند اگر به دنبال آن هستید که دوربین هایی با کیفیت خوب و ارزان تر در پروژه های خانگی یا کوچک استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم از دوربین های توربو HD هایلوک استفاده کنید.

شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات عرفان نت نماینده فروش انواع دوربین های مداربسته و سیستم های حفاظتی برند هایک ویژن و هایلوک با نمایندگی پارس ارتباط افزار در شیراز و استان فارس می باشد. فروش و توزیع محصولات با قیمت عمده و با تخفیف همکاری بسیار خوب صورت می گیرد. همچنین همکاران گرامی می توانید با ثبت درخواست اخذ نمایندگی (عاملیت فروش) در فرم ابتدای صفحه به عنوان عاملیت فروش شرکت عرفان نت فعالیت کنید.

خدمات فروش و توزیع سیستم های مداربسته هایک ویژن و هایلوک

  1. فروش و پخش انواع دوربین های انالوگ ، AHD و  تحت شبکه با گارانتی دو ساله شرکت پارس ارتباط
  2. فروش و پخش انواع دستگاه های ضبط تصاویر DVR و NVR
  3. فروش و پخش تجهیزات جانبی شامل کابل RG59 ، کابل های ترکیبی، کابلهای شبکه cat6 برند های لنسن و … ، پایه دوربین ( پایه دام و بولت ) ، کیس های دوربین مداربسته ، انواع فیش های BNC و سوکت شبکه و سایر تجهیزات جانبی دوربین مداربسته
  4. فروش انواع تجهیزات شبکه شامل سوئیچ های شبکه POE و غیر POE ، رک های شبکه و رک های دوربین مداربسته، پچ پنل ، پچ کورد و …
  5. فروش محصولات UPS و سیستم های برق اضطراری دوربین مداربسته

پردازش و ارسال کالا محصولات

تمام سفارشات همکاران گرامی در سراسر کشور را با بسته بندی مناسب از طریق شرکت های باربری و پست، تعاونی های ترمینال به شهرستان های استان فارس و سراسر کشور و پیک موتوری در شیراز ارسال می شود .

در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص محصولات هایلوک و هایک ویژن دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران فروش بخش نظارت تصویری شما را راهنمایی خواهند کرد.
شماره شرکت : 07132317733

مشاوره رایگان