شرکــت عـــرفان نت

پشتیبانی غیر حضوری مشترکین

با توجه به شرایط پیش آمده، شرکت عرفان نت جهت حفظ سلامتی شما عزیزان، از طریق سامانه پشتیبانی مشترکین، آماده ارائه خدمات غیرحضوری به صورت آنلاین و تلفنی می باشد.

تمامی مشترکین میتوانند مشکلات و در خواست های خود را از طریق سامانه پشتیبانی عرفان نت مطرح کنند و کارشناسان مربوطه در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود و مشکلات شما را حل خواهند کرد.

در ضمن مراجعه حضوری به شرکت تا اطلاع ثانوی ممنوع و پشتیبانی فقط به صورت غیر حضوری و تلفنی انجام میگردد.

سامانه پشتیبانی مشترکین عرفان نت به آدرس https://support.erfannet.ir/

سپاس از همراهی و همکاری

با آرزوی سلامتی و تندرستی

پشتیبانی آنلاین

شرکت عرفان نت با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در حوزه فروش تجهیزات شبکه و ارائه اینترنت های پرسرعت به عنوان نماینده رسمی شرکت پیشگامان و عاملیت فروش شرکت مبین نت در خدمت شما سروران می باشد.

شما میتوانید جهت ارتباط با کارشناسان بخش های اینترنت پیشگامان و مبین نت و واحد مالی و حسابداری و . . . از طریق تیکت پشتیبانی بصورت آنلاین اقدام بفرمایید.

بنابراین دیگر نیازی به حضور فیزیکی در دفتر عرفان نت وجود ندارد و از طریق پشتیبانی آنلاین درخواست شما بررسی خواهد شد و در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

درخواست همکاری

درصورت تمایل به همکاری با شرکت عرفان نت در بخش های مختلف می توانید از طریق فرم استخدام مشخصات خود را وارد کنید تا همکاران و کارشناسان در صورت نیاز با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان