شرکــت عـــرفان نت

اینترنت نسل چهارم TD-LTE مبین نت

اینترنت ثابت نسل ۴ و ۴/۵ (TD-LTE) بهترین اینترنت برای استفاده در سازمان‌ها، موسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی است.

شرکت عرفان نت در راستای ارائه خدمات نوین به کاربران، اقدام به ارئه  سرویس TD-LTE کرده است و مشترکین در نقاط تحت پوشش  قادر خواهند بود از این سرویس بهره مند گردند.
عرفان نت عامل مجاز ثبت نام کشوری TD-LTE شرکت ارتباطات مبین نت ، دارنده انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم ثابت (FWA) از سازمان تنظیم مقررات و‌ارتباطات رادیویی کشور به شماره پروانه 13-1-1

با وارد کردن اطلاعات و مشخصات خود در فرم زیر درخواست شما برای خرید سرویس TD-LTE مبین نت ثبت خواهد شد و کارشناسان بخش در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

فرم ثبت نام خدمات اینترنت نسل ۴ ثابت TD-LTE

لطفا با دقت فرم زیر را تکمیل و سپس گزینه ارسال را انتخاب فرمایید پس از ثبت اطلاعات کارشناسان شرکت جهت مشاوره رایگان و طی مراحل بعدی با شما تماس خواهند گرفت

تکنولوژی TD-LTE

تکنولوژی LTE در حال حاضر سریع ترین شبکه ی مخابراتی عملیاتی شده در سطح وسیع در دنیاست. شبکه LTE به دو صورت FDD و TDD پیاده سازی می شود.

هر یک از این فناوری‌ها به دلیل مشکلاتی از جمله سرعت بسیار کم، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت، هزینه بالا به دلیل نیاز به پرداخت اشتراک اینترنت و هزینه خط تلفن مورداستفاده در سرویس Dial-Up، نیاز به ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امکان جابجایی و محدود به مکان خاص در سرویس DSL و محدودیت سرعت و فناوری قدیمی (در سرویس WiMAX) به‌طور کامل پاسخگوی نیاز کاربران و مشترکان امروزی نیستند.

در حالی که سرویس TD-LTE، با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه‌اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

روش TDD

در روش TDD از زمانبندی جهت ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. TDD سرنام عبارت Time Division Duplexing است و بدین صورت عمل می کند که در بازه ی زمانی خاصی اطلاعات دانلود ودر بازه ای دیگر آپلود می شوند و بسیار شبیه به روش Half Duplex استفاده شده در کابل های شبکه است. این شبکه LTE TDD یا TD-LTE نامیده می شود.  در TD-LTE این امکان وجود دارد که ظرفیت Uplink و Downlink با تغییر آرایش فریم‌ها تغییر کند ولی در FD-LTE براساس پهنای باند اختصاص یافته به اپراتورها، این ظرفیت ثابت است.

روش FDD

روش FDD بر مبنای تقسیم فرکانس است بدین صورت که بازه ای از فرکانس ها برای دانلود و بازه ای دیگر برای آپلود مورد استفاده قرار می گیرند که مسلما فرکانس های اختصاص یافته به دانلود وسیع تر خواهند بود. بازه ی کوچکی از فرکانس ها خالی رها می شود تا از تداخل جلوگیری نماید. FDD از نظر الگوریتم کلی شبیه به روش Full Duplex استفاده شده در کابل های شبکه است.

مشاوره رایگان