شرکــت عـــرفان نت

نماینده پیشگامان استان فارس

شرکت عرفان نت به عنوان نماینده رسمی شرکت پیشگامان در فارس در زمینه ارائه اینترنت های پرسرعت و تلفن ثابت IP می باشد.

در این روش با نصب تجهیزات پیشرفته در مرکز مخابراتی، کاربر بدون نیاز به پرداخت هزینه ی تلفن می تواند در تمام ساعات شبانه روز از اینترنت پر سرعت استفاده نماید. در فناوری ADSL از پهنای باند فرکانسی در سیم های مسی، که در حالت عادی بدون استفاده است، برای ارسال و دریافت داده ها استفاده می شود. با توجه به این نکته نباید مکالمات صوتی و ارسال و دریافت اطلاعات، تداخلی با هم داشته باشند که در واقع هم همین طور می باشد. استفاده از ADSL هیچ گونه هزینه ای به قبض تلفن اضافه نخواهد کرد و کاربر فقط به صورت ماهیانه مبلغ تعرفه اینترنت را پرداخت خواهد نمود

در این فناوری، کاربر بدون نیاز به خط تلفن می­ تواند با نصب تجهیزات رادیویی در پشت بام یا بالکن ساختمان خود، از پهنای باند فرکانسی در بستر وایرلس، برای ارسال و دریافت داده­ ها استفاده نماید، و با برقراری ارتباط با پاپ­ سایت­ های موجود شرکت پیشگامان در سطح شهر در تمام ساعات شبانه روز از اینترنت پرسرعت استفاده نماید.

  • ارائه ی مشاوره و بررسی نیاز مراکز مسکونی و تجاری به صورت رایگان
  • ارائه ی زمان بندی عملیاتی، راه اندازی و تحویل خدمات به مشتریان
  • ارائه و راه اندازی سرویس آزمایشی اینترنت مرکزی به صورت رایگان
  • نصب و راه اندازی رایگان
  • ارائه ی تجهیزات به صورت امانی
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ارائه ی جشنواره های متعدد با تخفیف ویژه
  • بررسی، رفع عیب سرویس و اعزام کارشناس در حداقل زمان ممکن
  • عدم نیاز به مراکز مخابراتی و ارسال مدارک به مخابرات
  • افزایش کیفیت به دلیل کاهش فاصله مشترک تا تجهیزات
  • ارائه ی خدمات در مراکز مخابراتی پرترافیک
  • ارائه ی خدمات حتی روی خطوط فیبر و PCM (خطوط انشعابی)

سرویس وایرلس عمومی که با نام هات‌اسپات (Hotspot) یا پابلیک وای‌فای (Public WiFi) شناخته می‌شود، روشی است که در آن کاربران بدون نیاز به استفاده از شبکه‌ی مخابراتی یا دستگاه یا نرم‌افزاری جانبی و تنها به وسیله WiFi گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ می‌توانند از اینترنت استفاده کنند.

در سرویس های اینترنت اختصاصی، پهنای باند مورد تقاضای مشترک بدون محدودیت های حجمی و اعمال محدودیت بر روی پورت های اینترنتی (Full protocol) ارائه می شوند و مشترک می تواند از سرویس خود در تمامی ساعات شبانه روز به میزان پهنای باند خریداری شده، بدون قطعی و اشتراک با دیگران بهره برداری نماید. همچنین به دلیل کیفیت بالا و پایدار، امکان قراردادن انواع سرورها  ( سرور web ،application server یا دوربین های مداربسته و ( … بر روی این بستر به آسانی وجود دارد.

با بهره‌گیری از این سرویس، مشکلاتی نظیر جابجایی خط تلفن به دلیل تغییر محل به طور کامل از بین خواهد رفت و کاربران سازمانی و خانگی می‌توانند فارغ از اینکه جابجایی فیزیکی محل کار و منزل داشته اند، شماره خود را به هر نقطه که مورد نظرشان است انتقال دهند. همچنین راه حل های مختلف تجاری با شماره‌های انتخابی برای کاربران تجاری، یکی دیگر از مزیت های تلفن ثابت پیشگامان می‌باشد.

سرویس TD-LTE، با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه‌اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستای ارائه خدمات نوین به کاربران، اقدام به راه اندازی سرویس TD-LTE کرده است که مشترکین می توانند از این سرویس بهره مند گردند.

مشاوره رایگان