شرکــت عـــرفان نت

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

انتقال تصاویر دوربین های مداربسته دستگاه ضبط به روی موبایل تلفن همراه برند هایک ویژن هایلوک

یکی از موارد لازم و ضروری در یک سیستم مداربسته رابط کاربری یا نرم افزاری است که به واسطه آن کاربران بتوانند به بهترین نحو تصاویر سیستم مداربسته خود را مدیریت کنند و از آنها برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه های مختلف، استفاده کنند.
برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته بر روی موبایل یا تلفن همراه خود، نرم افزارها و اپلیکیشن های متفاوتی وجود دارد که در ادامه ما به بررسی نرم افزارهای شرکت هایک ویژن که مختص دوربین های Hikvision و Hilook می باشد، می پردازیم.

نرم افزار انتقال تصویر IVMS4500

از نرم افزار IVMS-4500 برای مشاهده و مدیریت تصاویر ضبط شده “محصولات دوربین های هایک ویژن” و همچنین “دوربین های هایلوک”، در گوش های اندروید و IOS استفاده می شود.
از جمله کاربرد نرم افزار آی وی ام اس 4500 شرکت هایک ویژن:

  • بازیابی فایل های ضبط شده
  • ذخیره و مدیریت تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • جستجو از راه دور و کنترل آلارم
  • کنترل دوربین PTZ نیز در این برنامه به سادگی انجام می شود
  • طراحی زیبا اپلیکشن و سهولت در استفاده
  • نمایش دوربین ها در در تعداد های ۱ ،۴ ،۹ ،۱۶ دوربین بصورت همزمان
  • نمایش ویدیو های ضبط شده و قابلیت عکس از صفحه ، بریدن تکه ای از فیلم و بالا بردن سرعت
  • ایجاد آلارم بر روی تلفن هوشمند برای اطلاع رسانی

 با این نرم افزار میتوان دستگاه های DVR و NVR را ست کرده و تصاویر دستگاه یا دستگاه ها را به صورت مانیتورینگ بر روی تلفن هوشمند دارای اندروید ۴.۰ به بالا یا دارای سیستم عامل IOS مشاهده کرد.

 توجه داشته باشید که نمایش زنده مربوط به عملکرد شبکه و سخت افزار تلفن است. اگر نمایش زنده روان نباشد یا روی صفحه نمایش ظاهر شود، می توانید رزولوشن، نرخ فریم و بیت ریت دوربین را کاهش دهید یا کیفیت تصویر را در نرم افزار کاهش دهید.

نرم افزار انتقال تصویر Hik-Connect

برنامه Hik-Connect هایک ویژن این قابلیت را به دوربین مداربسته تحت شبکه و دستگاه های ضبط کننده فیلم (DVR و NVR) می دهد که امکان اتصال به اینترنت را به راحتی داشته باشند. بنابراین شما بدون نیاز به پیکربندی روتر و انجام هرگونه کار اضافی می توانید انتقال تصویر را انجام دهید.

در واقع نرم افزار Connect هایک ویژن از روش (Peer-to-Peer) یا همان P2P استفاده می کند که تنظیم آن بسیار بسیار آسانتر است. همچنین می توان گفت  Hik-Connect می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار IVMS4500 باشد.

برنامه Hik-Connect برای کار با سری های DVR ، NVR ، دوربین ها، دستگاه های اینترکام ویدئو و پانل های کنترل امنیتی طراحی شده است.
با استفاده از این برنامه، شما می توانید ویدیو نظارت در زمان واقعی را تماشا کنید و یا آن را در هر زمان از خانه، دفتر، کارگاه یا جاهای دیگر باز کنید. هنگامی که زنگ دستگاه شما فعال می شود، می توانید یک اطلاع رسانی فوری از برنامه Hik-Connect دریافت کنید.

اعلان هشدار از طریق نرم افزار

این برنامه می تواند هشدارهایی را از طریق اعلان های هشدار در هنگام وقوع در دوربین یا ضبط کننده مانند تشخیص حرکت ، آنالیز ویدئویی و زنگ خطر ارسال کند. هشدارها تاریخ / زمان ، نام دوربین و نوع اطلاع رسانی را نشان می دهد. رویدادها توسط دوربین های تحت شبکه IP ایجاد می شوند و ضبط کننده ها با توجه به قابلیت های خود ایجاد می کنند ، در صورت وجود آنالایزر فیلمبرداری هوشمند در دستگاه ، می تواند هنگام ورود یا خروج از یک منطقه خاص ، عبور از یک خط مجازی یا گذر از یک شیء به صورت مشخص ، هشدار را ایجاد کند.

نرم افزار موبایل هایلوک انتقال تصویر دوربین hilookvision

نرم افزار HilookVision

Hilook Vision این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می دهد که بتواند تصاویر همه دوربین های مداربسته نصب شده در محل خود را از محلی دیگر و بواسطه ی شبکه جهانی اینترنت و از راه دور به صورت زنده (Live) مشاهده و حتی در صورت نیاز از همان راه دور به باز خوانی یا پلی بک کردن آن ها اقدام نماید. به عنوان یک مشخصه، هایلوک ویژن را می توان نسبت به سایر نرم افزار و برنامه انتقال تصویر دستگاه های مشابه کاربردی و حرفه ای تر بشمار آورد.

این نرم افزار در دو نسخه اندروید و IOS (مخصوص گوشی و تبلت های اپل) در دسترس است که می توانید آخرین نسخه آن ها را از اپل استور برای نسخه IOS یا مخزن Google Play برای نسخه های اندرویدی دانلود کرد.

نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته هایلوک

 این نرم افزار بطوری طراحی شده است که می تواند به راحتی جوابگوی انتظارات مشتریان و کارفرمایان در پروژه های سیستم های مداربسته و نظارت تصویری و در مقیاس های متوسط ​​یا کوچک باشد.

همچنین استفاده از رمزنگاری تخصصی بروز شده در آن از دیگر خصوصیاتی است که جهت بالا بردن امنیت ذخیره ساز و رکوردرهای HILOOK در هنگام انتقال تصویر بر روی بستر اینترنت، و جلوگیری از هک شدن دوربین مداربسته در آن ها تعبیه شده است.
بنابراین  همه ی چیزی که برای انتقال تصویر دوربینهای مدار بسته نیاز دارید، ساخت یک حساب کاربری و اضافه کردن DVR یا NVR به آن حساب می باشد.

مشاوره رایگان